The Three Musketeers

Today me and my school will go to the cinema to watch a movie. We can choose two movies and of course I will choose to watch “The Three Musketeers”🙂

Posted on October 13, 2011, in Other, Pictures/Selcas and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. sv: Hehe jo albumen kostade en hel del, men det var helt klart värt det! ;D
    Och varför jag köpte så många?? För att jag vill ha covers med alla medlemmar såklart!! 8DDD Affischerna fick jag med albumen😉
    Ohh >< du kan ju typ önska dig en om du inte får köpa :33 ^^

  2. sv: Nope köpte via SJ-World.net och Gmarket😉 Köp INTE från YesAsia om du vill att det ska räknas med i Hanteo Chart!!

  3. sv: Haha nejdå inte alls! ^^ …… hum… jag kanske skrämde dig med mitt rage-inlägg?? XDD *facepalm*

    Man kan inte längre beställa via SJ-World.net, de tog emot pre-orders för mer än två månader sedan…:/ Men stay tuned inför nästa album om du vill köpa därifrån, för de brukar alltid sälja när något nytt album släppts🙂
    Mitt tips är att du köper från DVDheaven eller Kpoptown.com😉

Leave a Reply

